Sık geçen başlıklar

ülkeyi 20 sene akp yerine chp yönetseydi olacaklar 1

ekşi'de gör
her anlamda en kötü bir polonya, çekya, macaristan seviyesine gelirdik. şimdiki gibi pakistan değil en azından.