hep söylüyorum, yine söyleyeceğim;
751 talas savaşı'dır norveç olamamamızın nedeni. türkler islamiyet ile tanışıp, benliklerinden vazgeçerek, araplaşmış, ortadoğulu kafasına bürünmüştür. bizim şu an anadolu irfanı, köylü kurnazı diye tabir ettiğimiz, aşağıladığımız düşünme şekli ortadoğu kafasının, emevi islamiyetinin izdüşümüdür.
27.11.2023 · 4. sıra
fahreinheit451
26.11.2023 00:02