Sık geçen başlıklar

ülkenin şeriatla yönetilmesini isteyen insanlar 1

ekşi'de gör
mesela bunlar bir de ciddi ciddi laf anlatıyor. 'şeriat olsa öyle olur muydu yeaa' diye. ümüğünü sıkasım, yere vura vura skesim geliyor amk haşerelerini.

allah'ın kanunlarıymış. bedevi çobanı kıçından uydurup yazsın 1500 sene sonra ona göre ülke yönetilsin he mi ?