napoli taraftarlarının kral bir tezahüratır var;
"yarın sabah yine borçlarım olacak ama bu gece kral benim".
koyu fanatik bir fenerbahçeli olarak, milletin hakkıdır dediğim durum.
zaten sabah akşam sinir stres altındayız. yemin ediyorum gs li arkadaşlarımın storylerine bakmakta sıkıntı yaşamıyorum ama ak partili arkadaşlarımın storylerini açamıyorum yine sinirleneceğim diye.
deprem olur ağıt, seçim olur ağıt, bırakın da insanların az yüzü gülsün. insanların mutluluğuna gerizekalı diyen en harbi gerizekalıdır.
01.06.2023 · 16. sıra
gagiev
31.05.2023 00:02