bi durum ki ne desem yetmez. bi kaçını listeleyim bari.
- 65 yaş üstü toplumun sağlığını değil bireysel sağlıklarını tehlikeye atıyorlar. daha bulaştırıcı değil bu insanlar, ama virüs kaparlarsa kendileri daha kötü etkileniyorlar.
- 65 yaşını geçmiş bi insan neden emekliğinin tadını çıkarmak yerine çalışmak zorunda? bu kadının değil, düzenin suçu!
- 65 yaşını geçmiş kadın niye günde 3 tane merdiven silmek zorunda? hem de böyle bir salgın hastalık zamanında?
- öyle bir ülke yarattınız ki 3 gün çalışmazsa aç kalıyor millet. bravo! hadi bunu da kadına yükleyin!
10.01.2021 · 27. sıra
prion
09.01.2021 00:00 ~ 14:49