özgür bey, türkiye cumhuriyeti'nde başkanlığa en uzak olan yüzde 1 lik kısım içindedir sanıyorum. eğitimini yurtdışında tamamlamış, kendi ülkesine dönmüş ve şu an ülkenin en kaliteli üniversitelerinden birinde öğretim üyeliği yapmaktadır. dolayısıyla kendisi bir teknokrattır. sağcı muhafazakar kesimin bu beyefendiyi kabul edeceğini sanmıyorum. tabii biz kalan "ülkenin aydınlık yüzleri" olarak beğendiğimiz kişileri genelde chp'nin başına geçirmeyi isterdik. muharrem ince güzel mi konuştu? hemen chp'nin başına. emine ülker tarhan hayalinizdeki kadın lider mi? dişli ve güzel mi konuşuyor? hemen chp'nin başına. şimdi de başkanlık çıktı. arkadaşlar kabul edelim, milli gelirimiz ve eğitim seviyemiz (ki ikisi paraleledir) nüfusumuza oranla bugün norveç'in sahip olduğu rakamlara ulaşırsa ancak o zaman böyle yetkin bir ismi lider diye koltuğa oturtabiliriz.
edit: kavramsal düzeltme.
19.04.2017 · 30. sıra
i n c i
18.04.2017 14:53 ~ 21:43