seçimden önce "muhalefette adam mı var da oy verelim" diyen akp'lilerle az tartışmamıştım. hepsinden tüm samimiyetimle özür diliyorum.
ne bir abartma ne başka bir şey. bunların seçim kazanacağını, bu vatana bir faydaları dokunacağını düşündüğüm için aptal olan da eşek olan da bizzat benmişim.
başka başlıklara da yazdım benzer şeyler ama hırsımı alamıyorum aq.
zaten seçimden beri insanlar bir yönüyle dayak yemiş gibi dolaşıyor ortalıkta. bunlar hala aynı tas aynı hamam.
özgür ve ekrem size sesleniyorum, isterseniz demirtaş'ı da eşbaşkan yapın. yakışır yani.
inşallah izmir'i de, tüm büyükşehirleri de alır akp. gram üzülürsem insan değilim.
yemin ederim şu siyasete bakmayacağım diyorum zorla çıkıyor karşıma aq.
01.12.2023 · 40. sıra
bayabiolduu
30.11.2023 03:17