08.00'dan "en erken" 18.00'a kadar dur durak bilmeksizin çalışmak "bana göre" çılgınlıktır. sistem, insanları öyle bir hale getirmiş ki devlette çalışanlara tembel gözüyle bakılıyor.
hayır abi. o adamlar tembel değil. siz delirmişsiniz. hepsi bu.
kendinize gelin. bir kere yaşıyorsunuz.
16.06.2018 · 20. sıra
yazarken ellerini birakan herif
15.06.2018 00:06 ~ 00:09