kadının bu saçmalığını haklı görmek, yangınların kontrol altına alındığını iddaa eden birileriyle aynı görüşte olmak demek. yollar kapanmış, ağaçlar yanıyor, büyük ihtimalle tekneler ve turlar da yasaklanmıştır. uçakların ve helikopterlerin denizden su alması gerektiğini cümle alem biliyor.
bu umursamazlık ve hadsizliği kaldıramıyorum ben. hatta korkuttu diye gerizekalı demesine sebep olan çocuğun da ülkeye faydası olacağını düşünmüyorum.
baba parası yiyen, özel okullarda okuyan, altındaki arabanın parasının nereden gelindiği asla bilinmeyen, şımarık ve kibirli bir çocuk olacağını düşünüyorum.
böyle de acımasızım, ama suç çocukta değil, ailesinde.
04.08.2021 · 35. sıra
gakkoss23
03.08.2021 02:21