3500 lira maaş alan bir öğretmene çocuk teslim eden insanda zerre akıl yoktur, asgari ücretle çalışan öğretmenlerin olduğu okula çocuk gönderen insanın ne çocuğunun geleceğini düşunüyordur ne de kendisine saygısı vardır.
özel okula binlerce lira vericem ama okul öğretmenine asgari ücret ödeyecek, devlet okuluna gitsin çok daha iyi eğitim alır.
20.12.2021 · 21. sıra
coel
19.12.2021 08:27