bir sayfa entry okudum kafayi yersin. oglum siz gercekten butun bu sacmaliklari ‘bilmis bilmis’ yaziyor musunuz?
ulkede ogretmen acigi var, ama gencecik cocuklar ogretmen olarak atanmiyor. niye? kpss kazanamadiklari icin mi? ıstemedikleri icin mi? okullarda yer mi yok?
yooo
calistigim hemen her okulda en az bir ‘ucretli’ ogretmen var ki ben istanbul’un gobeginde calisiyorum. cunku devletin bu sekil isine geliyor. cunku meb, bana verdigi maasi ve sigortayi artik odemek istemedigi icin yenileri sozlesmeli olarak calistiriyor. yarim sigorta, girdigi ders saati uzerinden ucret ki bu cogu zaman asgari ucrete bile denk gelmiyor. bir sekil torpil bulup atanan zaten ogretmenlik yapmiyor, o torpili varsa ilcede ilde ya da en kotu ihtimal idari gorevde calisiyor. birkac cok iyi ozel okullardaki ogretmenlerin haricindekilerin de yasadiklari asagi yukari bu. sizse gelmis buraya sikik sikik yorumlar yaziyorsunuz. bi de oyle bir cehaletle, oyle bir ustten bakmayla, oyle de kendine guvenle yaziyorsunuz ki insanin midesi bulaniyor.
suraya ‘yazik bu genclere’ yazacaginiza abuk sabuk laflar karalamissiniz. ben de mal gibi okudum, tansiyonum yukseldi.
ne diyeyim; umarim sinanirsiniz ayni sekilde.
sinirden neyi nasil yazdim bilmiyorum bile.
26.06.2026 · 21. sıra
guzelcehulis
24.06.2026 16:06 ~ 16:08