Sık geçen başlıklar

özel sektör çalışanlarına promosyon verilmemesi 1

ekşi'de gör
çok istisna şirketler haricinde maalesef acı bir gerçektir.

kamunun neredeyse bütün maaş yükünü kendisinden alınan vergilerle çeken özel sektör çalışanı, promosyondan muaf tutuluyor.

üstelik bu muaf tutma durumunu türkiye'nin önde gelen (!) şirketleri yapıyor.

devlet madem özel sektör çalışanlarını ve özellikle asgari ücret alan çalışanların haklarını bu kadar fazla düşünüyor, o zaman masaya yumruğunu vursun ve bunu zorunlu hale getirsin.

polis 27 bin, adalet bakanlığı çalışanı 25 bin bir çırpıda para alsın;

özel sektör çalışanı ise avucunu yalasın. üstelik her ay aynı şekilde maaşını bankadan almasına rağmen.

yazıklar olsun.