Sık geçen başlıklar

özel sektör çalışanlarının evden çalışma sefası 1

ekşi'de gör
insan kaynakları değil misiniz hepiniz aynısınız. hepiniz köleliğe teşvik için ne varsa yapar , sonra da finlandiya'da , belçika'daki uygulamaları "batı böyle abi" diye anlatırsınız.

neyse ki haftada 3 gün ile evden çalışmaya devam ediyoruz. diyelim ki insanlar pandemi döneminde yata yata para kazandı. eee insan kaynakları sürekli yata yata para kazanıyor , onu ne yapacağız ?