Sık geçen başlıklar

özel hastanelerin dolup taştığı kriz ülkesi 1

ekşi'de gör
neden acaba? çünkü yeterli doktor yok. devlet hastanelerinden randevu alınamıyor. ne yapsın insanlar ölsün mü?

artık insanların afrika'daki gibi sefil yaşamaması krizin olmadığına kanıt olarak sunuluyorsa vay halimize.