Sık geçen başlıklar

özel hastanede dikiş için 6000 tl ödeyen hasta 1

ekşi'de gör
ama biz bunları anlattık.
ufacık keside bile hasta veya hasta yakınının ilk sorusu "iz kalır mı?"
her dikişte iz kalabilir.
bu, bazen hastanın bünyesi ile de alakalı olabilir (bkz: keloid).

bu sorudan sonra doktor irkilir.
"ulan bunu diksek iz kalsa, hesap sorsa başım ağrır" diye düşünür.
"eee siz isterseniz bir plastik cerrah olan hastaneye gidin".

bu dünyanın neresinde var? tüm primer stürlerin plastikçi tarafından atılma şansı olabilir mi?

ve evet. maalesef acildeki adam on numara dikiş de atsa ama iz kalsa (özellikle yüzde) hasta şikayet etse, hakim ne soruyor (evet bu kadarlık olayda bile hakim karşısında bulabilirsiniz kendinizi) biliyor musunuz bilirkişiye? "başka bir yolu var mıydı?". cevap: evet, plastik cerraha diktirilebilirdi...

haydaaa.. ama ben manken olup tv dizilerinde oynayacak ve ayda 500.000 lira kazanacaktim ve belki en az 10 yıl sanat hayatım devam edecekti.

karar, yaz kızım. davalı, mesleğinin gereğini yerine getirirken sergilediği özensiz davranışı nedeniyle, davacıyı maddi ve manevi zarara uğrattığı kanısına varılmıştır. iş bu zararların tazmini için 5.5 milyon lira ile...

olay bu lan bu! sen olsan değil 6 bin, 60 bine atmazsin o dikişi.

yukarıdaki deliligi düzeltin. bedavaya dikilir her hasta.