milli eğitim bakanı yusuf tekin'in sözüdür.
tam açıklaması şöyle:
"kurslardaki öğretmenlerin büyük çoğunluğu herhangi bir sınava girip başarılı olmuş değiller .benim öğretmenimin girdiği kpss sınavında başarılı olmadığı için orda öğretmenlik yapıyorlar."
https://twitter.com/…?t=vmsj4sbpwtvwo0zx0prvha&s=19
yusuf tekin'e sorular:
soru 1-
kurslarda çalışanlar da öğretmen değil midir?
onlar milli eğitim bakanlığına bağlı çalışmıyorlar mı?
"benim öğretmenim" dediğiniz milli eğitim bakanlığında çalışan öğretmenler.
peki diğer öğretmenler sizin öğretmeniniz değilse ne oluyor?
soru 2-
özel öğretim kurslarında ve özel okullarda çalışanların çok büyük çoğunluğu kpss'yi kazanamamış öğretmenler; bu doğru.
peki eğitim ve fen edebiyat fakültelerinden mezun olanları özel okul ve kurs patronlarının insafına terk eden kim?
buraları denetlemediğiniz,
çalışan öğretmenlerin haklarını kollamadığınız için,
özel kurs ve özel okullarda öğretmenler adeta köle gibi çalıştırılıyor.
özel öğretimde çalışan öğretmenlere asgari ücret verildiği için, buralardaki öğretmenler devlete atanmak için kpss peşinde koşuyorlar.
bunun böyle olmasının sorumlusu siz değil misiniz?
soru 3-
mademki "benim öğretmenim" unvanını alabilmek için milli eğitim bünyesinde çalışmak gerekiyor, 1 birimlik kadro için 3 birimlik kadro neden açıldı?
buralardan mezun olanlar başka ne iş yapabilir?
bunun planlayamayanların bakanlıkta, müsteşarlıkta ne işi var?
soru 4-
öğretmen olmayan birinin
"milli eğitim bakanı " olarak görevlendirilmesi doğru buluyor musunuz?
13.07.2023 · 16. sıra
bunuyapmayacaktiniste
12.07.2023 02:51 ~ 02:53