yalnız kendi de konuşurken önyargılı ve saygısızca konuşuyor. teyzenin yaptığı patavatsızlığın aynısını yapmış.
türkiyede insanlar çoğunlukla yaşlılara yer verir. bu oran avrupadan bile öndedir. yani sınırlı çevresine aldanarak bu şekilde açıklama yapması yanlış.
yaşlı dediği insan 50lerdeyse orası ayrı. ama o da yaşlı değil. ait olmadığı toplumu eleştirmek onun haddine değil. beğenmiyorsan ülkene dönebilirsin. teyze doğru demiş, ama yanlış sebeple demiş.
hiç samimi bulmadım. bu şekilde önyargılı konuşan birinin anlattıkları bana inandırıcı gelmiyor.
10.03.2024 · 13. sıra
le le le makine
09.03.2024 14:38 ~ 14:39