bir ilçe 500 bin nüfusun 400 küsür bini yeşil kartlı ise ve elektiriği bana kitliyorsa , aynı anda bölgede kaçakçılık almış başını gitmiş ,ağalar ,aşiretler kol geziyor , ben yanarken ,cayır cayır 4 - 5 klimayı açıp fatura ödeyen yoksa evet öz yönetimden korkuyorum.
editt: ortadoğu ülkesinde yaşadığını unutup (ya da işine gelmeyip ) batıdaki federe yönetimleri örnek gösteren zevzeklere de selam ederim.
editt. (bkz: bağımsızlığa götü yemeyen kürt)
13.10.2015 · 49. sıra
mpitt
12.10.2015 16:59 ~ 17:07