Sık geçen başlıklar

öss 2004'de 45/45 yapmış biri 1

ekşi'de gör
bir üst basamağa geçememiş birinin hezeyanı ve ezberci eğitimin sonuçları.

gençler, siz siz olun bir yerde hata yapmışsanız ya da başarı göstermişseniz "ben vaktinde şunu yaptım, bunu yaptım" muhabbetine girmeyin.

en basitinden şu kadını ben mağaza müdürü bile yapmam. kriz yönetimi sıfır... üstelik bu kadar basit bir olayı bu kadar büyük bir krize dönüştürmesi büyük başarı. bence rende binasına trol olarak alsınlar.

bu tür tepkiler ülkenin aşırı siyasallaşmasından kaynaklanıyor. eleştiri yapan kişiyi müşteri olarak değil komplocu olarak görmenin, üstelik ezberci olmanın sonucu bunlar...