Sık geçen başlıklar

ömür boyu nafakaya artık yeter 1

ekşi'de gör
somut olay ekseninde değerlendirilmesi gereken olaydır.

örneğin, bi kadın 20yaşında evlenmiş, kocasının da isteğiyle 50 yaşına kadar hiç çalışmamış ise bu kadına bu saaten sonra git para kazan denilmez ve kendisine nafaka bağlanmak zorundadır..

ama kadın 23 yaşında evlenmiş, 25 yaşında boşanmışsa ömür boyu nafaka ödeyeceksin bu kadına demek tam bir adaletsizliktir. böyle bir saçmalık olur mu? yok ataerkil toplum falan da denilmesin.