ölmekten değil acıyla ölmekten korkuyorum. acısız ölmek konusundan emin olsam, muhtemelen bu gece sonlandırırdım hayatımı. hayat anlamsız ve gereksiz bir varoluş, hele bilinç yoğun bir ızdırap geliyor bana.
hiçliğe kavuşmak, hiç olmamış gibi olmak ve benlikten kurtulma fikri en iyisi.
ama acısız ölüm vaadeden hiçbir tekniğin, gerçekten acısız olduğundan kimse emin değil.
23.11.2023 · 21. sıra
hellistheothers
22.11.2023 00:23 ~ 12:56