Sık geçen başlıklar

ölen babasıyla selfie çeken kız 1

ekşi'de gör
"belki adam ölmeden 3 gün önce çekildi" diyerek savunulan kız. rahatsız edici olan şey fotoğrafta ölü beden olması değil, teknolojinin dezavantajlarından biri yüzünden insanların üzüntüsünde bile samimiyet kalmaması, fotoğraf karesindeki bakışlarının bile iğrençleşmesi. ikisinin de sağlıklı ve mutlu olduğu, güldüğü bi fotoğraf paylaşarak hissiyatlarını yazması ile böyle hastanede, ölmüş yahut ölmek üzere olan bitkin, kahırlı haldeki pozlar aynı mı, bunu nasıl savunabiliyosunuz.