Sık geçen başlıklar

ölen 770 hacıdan ikisinin türk olması 1

ekşi'de gör
diyanet işleri başkanının açıklamasına göre o saatte orada tek bir türkün bile bulunmaması gerekiyormuş.

o saatlerde çok kalabalık olduğu için yasaklanmış.

ama bizim türkler durmuş mu? tabiki hayır. 2 acenta yasağı delmiş ve toplamda 18 türk olmaması gereken yerde bulunmuş.

18 kişiden 2 si ölmüş, sanırım 5 kişiden de hala haber alınamıyor.

yani aslında durum şu.

ölen türk sayısı "sıfır" olması gerekirken yine ne yapmış etmişiz kendimizi öldürmeyi başarmışız. aferin.