pişmanlığa yol açmaz.
orospunun oğlu gelmiş pişmanım diyo. bunu yapan insan pişman olma duygusuna sahip olabilir mi ya? pişmanlık adamı dövdükten hemen sonra olur. bok gibi hissedersin. pişmanlık arabanın bagajına atıp ormana gittiğinde gerçekleşir. ne yaptım ben deyip geri dönersin. bunca insanlık dışı muameleyi planlayıp, tasarlayıp yaptıktan sonra pişman olamazsın.
pişmanmış. bunun yancısı da takım elbise.
06.05.2017 · 32. sıra
zirrealist
05.05.2017 20:22