Sık geçen başlıklar

öldükten sonra sizi nasıl ansınlar isterdiniz 2

ekşi'de gör
“seni tanıyan son kişi de öldüğünde hiç yaşamamış olacaksın.”

bu sebeple yaptıklarımla kalıcı olmayı ve insanların baktıkça tebessüm ederek anımsamasını isterdim ben.
ben ölmüş gitmişim. ailemin yüzünü kızartacak, ahlaksızca şeylerle anılmadığım sürece kim ne derse desin.

şu an olduğu gibi kimse çükümde olmaz.

edit : imla için uyarıldım. linç ve hakarete maruz kalmadan uyaran arkadaşa da çok teşekkürler.