Sık geçen başlıklar

ögretmenler olarak maaşlarımıza %150 zam istiyoruz 1

ekşi'de gör
5 yıl önce dolar 3 tl ydi ben bir doktor olarak 5 bin dolar maaş alıyordum. bir yil çalışarak istedigim sıfır arabayı alabiliyordum. şuan maaşım dolar bazinda yarısı ediyor. maalesef sadece ogretmenlerin degil tum ulkenin satin alma gucu bir adamin ihtiras ve hirsi yuzunden çakıldı.