Sık geçen başlıklar

öğretmenlerin yılda sadece 100 gün çalışması 1

ekşi'de gör
hay sikicem sizin öğretmen, doktor, kadın düşmanlığınızı. örümcek beyinli yobazlardan bir farkınız yok müptezeller.

çalışma süreleri, aldıkları ücret çok batıyorsa okuyup öğretmen olsaydınız amk. sizin dünya görüşünüze, hayat felsefenize sokayım.

not: öğretmen, doktor, kadın değilim.