Sık geçen başlıklar

öğretmenlerin hak ettikleri maaş 2

ekşi'de gör
her meslek için min 2000 dolar desek. öğretmenlik gibi yorucu ve eğitim gerektiren meslekler için de 2500-3000 dolar arası uygun olabilirdi. ama muz cumhuriyetinde bunlar imkansız
öğretmenlerin hak ettikleri maaşa laf eden adamların çoğu her tatil sonrası okullar açıldı diye sevinç gözyaşları döküyor. gözlemlerime göre öğretmenlere eski saygı da yok. kibirli velilerin şımarık çocukları mı dersin, cahil velilerin potansiyel suçlu çocukları mı dersin! öğretmen değilim ama yetti sığ insanların öğretmen maaşlarıyla alakalı boş konuşmaları. bence de düşürsünler öğretmen maaşlarını, aktif öğretmenleri de başka mesleklere kaydırsınlar. kafası çalışmayan sığ adamları da öğretmen yapsınlar. onlara da max 2500 versinler amk.