sadece öğretmenlerin mi? tüm çalışanların neredeyse o miktarlarda zam ihtiyacının olduğunu görüyoruz. birileri maaşlara zammı azar azar veriyor ama enflasyona göre vergiyi almayı biliyor.
hazineyi dolduruyor diyeceğim ama ceplerini dolduruyorlar. yazık.
03.07.2022 · 12. sıra
scorpioraptor
02.07.2022 17:26 ~ 17:26