Sık geçen başlıklar

öğretmenlerin %80 zam istemesi 1

ekşi'de gör
sadece öğretmenlerin mi? tüm çalışanların neredeyse o miktarlarda zam ihtiyacının olduğunu görüyoruz. birileri maaşlara zammı azar azar veriyor ama enflasyona göre vergiyi almayı biliyor.

hazineyi dolduruyor diyeceğim ama ceplerini dolduruyorlar. yazık.