10 milyon arap afgan besleyenler sürekli güdük öğretmen maaşına takmış.sözlükte bu başlıkları açanlara prim veriyorlar sanırım.sürekli olan bu başlıklardan sıkıldık.
Sık geçen başlıklar
öğretmenleri yazın kamu kurumlarında çalıştırmak 2
ekşi'de görbaşlıktaki girdilere bir bakın bu ülke niye iflah olmaz anlarsınız. milyar dolarlık borçlar siliniyor, birileri oturduğu yerden saatler içinde 7 sülalesine yetecek paralar kazanıyor ama öğretmenin iki aylık izin süresinde alacağı 7000 tl ücret millete batıyor. okul müdürüyüm tam bir haftadır köy okulunda akşam saatlerine kadar 4 öğretmen arkadaşla sınıfları boyadık. boyacılık yapan velilerimizin 15 bin tl istediği yerdi. iki yıldır kendi evimi boyayamıyorken. mesela bizi kıskanan almanya’da öğretmen ne kadar tatil yapıyor? ne kadar maaş alıyor işi dışında okulun boyası, camı, elektriği, suyuyla uğraşıyor mu bir bakın?
gelen mesajlar üzerine:
lambadan çıkan cin adama sormuş: “dile benden ne dilersen yalnız ne istersen komşuna iki katını vereceğim.” adam da hiç düşünmeden: "benim bir gözümü oy." demiş.
gözünün birinin kör olmasına razı olan adam, komşusunun iki gözünün kör olmasının mutluluğunu yaşamak istiyormuş.
gelen mesajlar üzerine:
lambadan çıkan cin adama sormuş: “dile benden ne dilersen yalnız ne istersen komşuna iki katını vereceğim.” adam da hiç düşünmeden: "benim bir gözümü oy." demiş.
gözünün birinin kör olmasına razı olan adam, komşusunun iki gözünün kör olmasının mutluluğunu yaşamak istiyormuş.