Sık geçen başlıklar

öğretmenlere zorunlu pcr testi yapılması 2

ekşi'de gör
rant olmayan yerden duman çıkmaz. hep diyorum, bunun yerine antikor testi yapın da görelim. hem, pcr gibi tekrar tekrar yapmak da gerekmez. belki yenidoğan bebeklerde bile antikor yeterli çıkabilir. bu kadar hızlı bir bir virüsün bulaşmadığı insan istatistiki açıdan çok çok az olmalı. aşı, aşı da kardeşim 2.si bile yetersiz denmeye başladı. buyrun buradan yakın: https://www.dw.com/…tırma-riski-yükseldi/a-58906855
reyiz yerden göğe kadar haklı. ben olsam aşı olmayan öğretmeni kafese koyar şehir şehir gezdirirdim. aşı karşıtı öğretmen çocuğa ne öğretecek?