devlete kredi borcunu maaşının çoğuyla zar zor ödersin, 10 sene ödemeyip faiz biriktirenin borcu silinir.
trafik kurallarına uyar düzgün vatandaş olursun, uymayıp ihlalli herkesin cezaları sıfırlanır.
zorunlu hizmetimi bitirip öyle şehir değiştireyim diye senelerce doğunun köylerinde sürünürsün, muğla'ya atanıp doğu görevini erteletenlerin zorunlu süresi affedilir…
çok güzel memleket gerçekten. düzgün vatandaş her zaman cezalandırılıyor.
2 ay sonra göreve başlayacak öğretmenler var mesela, 5-6 sene zorunlu hizmet yapacaklar.
19.06.2023 · 33. sıra
uzun kulakli solucan
18.06.2023 00:14 ~ 00:15