bir milleti çökertmek istiyorsan önce eğitimden başlarsın. ne kadar zarar verdiğine bağlı olarak ahlaksızlık, bilgisizlik artar, sorgulama yetisi düşer ve en sonunda millet parçalanır. örnek: osmanlı, afganistan, ırak, pakistan vs…
en kötü öğretmen bile kendine imkan verildiği zaman çocuğu her türlü eğitir. buna kalıbımı basarım.
ha siz bunları düşünmeyip hala benim tatilimi, aldığım maaşı sorgulayıp benim mesleğime hakaret mi edeceksiniz? hay hay. bırakırız mesleği. başkaları gelir. onlar da bırakır, onların yerinede başkaları gelir. ama en sonunda kimseyi bulamazsınız. bizse kendimizi çoktan kurtarmış oluruz buna emin olun.
ülkelerin yapı taşı eğitimdir. bunu bilerek davranın. bazı kişiler(kim olduğunu biliyorsunuz) sistematik şekilde öğretmenliği bitirmeye çalışıyor olabilir. bilinçli yapılan bir hareket bu. ama siz fütursuzca böyle eleştirmeye devam ederseniz, bu ülke eğitim yüzünden çöker. bu yüzden ayağınızı denk alın. neyi eleştirip aslında neye zarar verdiğinizi bir daha düşünün.
18.06.2024 · 33. sıra
bendeozledimbe
17.06.2024 00:08