başlık sahibi yazma özürlü arkadaşın türkçe öğretmeni için ben de 3600 verilmesin diyorum.
böyle malları sınıfta bırakmayıp, geçmesine göz yumduğu için.
amk herif anadilinde doğru düzgün yazı yazmaktan aciz ama artistlik gırla gidiyor.
06.02.2019 · 49. sıra
freetwoonego
05.02.2019 00:31