Sık geçen başlıklar

öğretmenler corona'dan korkuyorlarsa istifa etsin 1

ekşi'de gör
(#121864665)

bugün ekşisözlük'te bir entryde gördüğüm haysiyet, onur, şeref, karakter dolu bir öneri.

pes be kardeşim! sizin gibi adamların yaşadığı bir ülkede yaşamak ne acı!

siz niye böylesiniz arkadaşlar, niye kendinize iyi bir hayatı, sosyal devleti layık görmüyorsunuz? bizim vatandaşlarımızın kötülüğü bize niye iyi gelsin? niye hep beraber yaşamayalım? niye hepimiz iyi şartlarda yaşamayalım? bizi birbirimize düşürüp milyar dolarlık oldu bir sürü adam. yazık değil mi?

kendi vatandaşına sahip çıkamayan, şöyle güçlüyüz böyle güçlüyüz diye palavraları sıkarken, üç kuruş kenarda birikmiş parası kalmayan, olan parayı da kokuculara yediren, ihalecilere yediren, çantacılara yediren, makam aracına gelince itibar gazeli çekip, esnafa, memura, işçiye gelince gerekirse tezek yakarız diyen bir kadro istifa etmeyecek, öğretmen istifa edecek, memur istifa edecek, işçi istifa edecek öyle mi?

hayır öyle olmayacak, yönetemeyenler gidecek. alternatifi gelecek. o da yönetemiyorsa o da gidecek.

yönetemiyorsunuz, çekilin!