15 senelik özel sektör çalışanıyım, bir biz ağlamadık yıllarca. doktoru ağladı, mühendisi ağladı, memuru zaten ağlamaya gelmiş bu dünyaya...
her defasında bu meslek kollarını savunduk, bir tanesi de çıkıp bizi savunmadı.
2 sene önce en düşük memurun 2 katı alıyorken şimdi memurdan az alır hale geldik.
kavanoz demiş biri sallanıyor demiş biz o kavanozu yapanız bir kere bile içine giremedik.
31.01.2024 · 22. sıra
tinman
30.01.2024 12:50