Sık geçen başlıklar

öğretmen maaşlarının kimseyi çıldırtmıyor olması 2

ekşi'de gör
15 senelik özel sektör çalışanıyım, bir biz ağlamadık yıllarca. doktoru ağladı, mühendisi ağladı, memuru zaten ağlamaya gelmiş bu dünyaya...

her defasında bu meslek kollarını savunduk, bir tanesi de çıkıp bizi savunmadı.

2 sene önce en düşük memurun 2 katı alıyorken şimdi memurdan az alır hale geldik.

kavanoz demiş biri sallanıyor demiş biz o kavanozu yapanız bir kere bile içine giremedik.
öğretmen olmayan yüksek lisans mezunu bir kamu çalışanı olarak beni çıldırtmaktadır. az olması sebebiyle..

eğitim sağlayıcılarının alanlarında bilgili ve işlerine tutkulu olması ülkelerin kaderine etki etmektedir. yıllarca örselenen öğretmenlik mesleği özendirici politikalardan nasibini alıp parlak zekaların seçtiği bir alana dönüştürülmelidir.