bahsedilen brüt maaştır. tablo şurada
buna bakan vatandaş "vay arkadaş, ne kazanıyur bu meemurlar" desin diye böyle hazırlanmıştır.
hiç oranlarla, vergi dilimiyle, sgkyla filan uğraştırmadan şöyle örnek vereyim:
geçen sene 7/1 doktor maaşı 3.734 diyor.
benimse 7/1 pratisyen doktor olarak net maaşım 2.024 gibi bişeydi.
hayır hizmetliye de 2.406 alacak diyor. kim hizmetliye 2buçuk bin verir lan?
06.01.2016 · 21. sıra
dustybrain
05.01.2016 16:26 ~ 18:43