Sık geçen başlıklar

öğretmen maaşının 3000 lira olması 1

ekşi'de gör
bahsedilen brüt maaştır. tablo şurada

buna bakan vatandaş "vay arkadaş, ne kazanıyur bu meemurlar" desin diye böyle hazırlanmıştır.

hiç oranlarla, vergi dilimiyle, sgkyla filan uğraştırmadan şöyle örnek vereyim:

geçen sene 7/1 doktor maaşı 3.734 diyor.
benimse 7/1 pratisyen doktor olarak net maaşım 2.024 gibi bişeydi.

hayır hizmetliye de 2.406 alacak diyor. kim hizmetliye 2buçuk bin verir lan?