Sık geçen başlıklar

öğrencilere sistematik dayak geri gelmeli 2

ekşi'de gör
dayağa gerek yok. zaten ben niye kendimi yorayım ki. sınıf geçme zorlaştırılsın ve disiplin cezaları daha caydırıcı olsun yeter. 7 zayıfla sınıf geçen adama dayak atsam ne olur, atmasam ne olur.
dayağa sonuna kadar karşıyım. fakat okuldan atma, sınıfta bırakma gibi cezalar yoğunlaştırılmazsa zaten kötü olan eğitim sisteminden hiçbir halt olmaz.

liseler bilhassa imam hatipler hayvan barınağından farksız. ülkeye hiçbir katma değer sağlamayacak tipleri 4 yıl boyunca hapishane gibi mahkum edip bir de kitap vs. masrafına girip öğretmenleri yıpratıyoruz. çürük elmalar süreçte elenebilmeli.