bunun bir de "çok zayıflamışsın yeeaa" versiyonu var. bana söylüyorlar. mesela 3-5 ayda bir görüştüğüm arkadaşlarım var, aralarından bir mal çıkıp bunu söylüyor. ya amına koyyim görüyorsun kötü günler geçiriyoruz, ruh hastası gibi ortalıkta geziyorum kafam olmuş taşak gibi. çıkıp böyle söyleyince ne geçiyor eline? zaten iyi hissetmiyorum.
artık takmıyorum çok ama demeyin abi allah aşkına insanlara ne kilo almışsın ne de zayıf insanlara çok zayıflamışsın demeyin. insanların kilolarından size ne? size ne amına koyyim ya size ne? ben senin sıfatına, siktir boktan surat hatlarına, kütük gibi beline, boru gibi bacaklarına veya saçına başına kıçına laf ediyor muyum? aynı şey. insanların fiziksel özelliklerinden size ne?
sanki sen çok güzelsin de bana eleştiri getiriyorsun. cidden bir gün birini çok kötü döveceğim sırf bu sebeple.
alternatif cevabımı da az çok tahmin edebilirsiniz.