Sık geçen başlıklar

çocukların ateistlerden iğrenmesi ve korkması 1

ekşi'de gör
doğru değil.
ben mesela çocukken dincilerden, dindar insanlardan, dinle ilgili her şeyden iğrenip korkardım. ezan okununca ödüm patlardı özellikle sabahları o sessizlikte aniden deli gibi pis pis bağıran adamın sesi kabus görmeme sebep olurdu cidden korkardım. mevlide falan gidersek okuyan kadınlardan korkardım. anneannem'in yaşadığı şehir ülkemizin yobaz şehirlerinden biri ve orada eskiden de çok kapalı vardı, kapalı dediysem bildiğin kara çarşaflı yani. sokakta onlardan korkardım ve de sorardım bunlar ne diye. anneannem de anlamış, öcü onlar uslu durmazsan seni onlara veririm derdi daha çok iğrenir ve korkardım.
yani aslında tam tersi bence. çocuk ateist diye bir kavramı ne bilir ne de anlar. nesinden korkup iğrenecek. ama koyu dindarların tuhaflığını görür, hisseder.
benimse büyüyünce korkum geçti tabii ama iğrenmem zirveye ulaştı.