izleyenlere tavsiyem, önce kitabını okuyup sonra diziyi izlesinler. zaten dizi, kitaptan farklı ilerliyor. resmen sıçmışlar.
edit: 'kitabı var mı gerçekten' diye mesaj atanlar oldu. yapmayın böyle, üzülüyorum*
25.07.2017 · 14. sıra
sankibiyotik
24.07.2017 00:05 ~ 15:08