Sık geçen başlıklar

çocuklar duymasın 2

ekşi'de gör
izleyenlere tavsiyem, önce kitabını okuyup sonra diziyi izlesinler. zaten dizi, kitaptan farklı ilerliyor. resmen sıçmışlar.

edit: 'kitabı var mı gerçekten' diye mesaj atanlar oldu. yapmayın böyle, üzülüyorum*
hahahahaha. haluk'un yaptığı memleket övme sahnesi harikaydı. a haber izliyorum sandım.