Sık geçen başlıklar

çocuk yapmamak 1

ekşi'de gör
önceden çok istiyordum anne olmayı hatta sırf çocuk için evlenirim diyordum. yaş 33 son 2-3 yıldır çocuk yapma isteğim kalmadı. sırf ben annelik duygusunu yaşayacağım diye böyle bir dünyaya özellikle böyle bir ülkeye çocuk getirmek bencillik gibi geliyor artık.