bir ihtimal yaşının çok genç olduğunu düşünüyorum. öyleyse zaten onun daha vakti var.
lakin, takribi 25’ten sonra bünyeye nedenini anlayamadığım bir şekilde çocuk yapma isteği yükleniyor. özellikle pms dönemlerinde hormanlar yüzünden herhalde çılgınca bir canlıyı emzirme isteği falan hasıl oluyor, tövbe bismillahlar eşliğinde sessizce geçmesini bekliyorsunuz. deprem gibi. ben ki; yeğenlerim dolayısıyla bir çocuğun en zor anlarına şahit olmama ve yalnızlığa bayılmama rağmen nasıl oluyor anlamıyorum anne olma iç güdüm beni ele geçiriyor. üstelik çocuklara da nötrüm, ölüp bitmem. ama dediğim gibi, istemsiz bu durum. beni şu anda evli olmamak ve bir çocuğa maddi olarak bakacak kadar kendini hazır hissetmemek durduruyor diyebilirim.
ama hava şartları ve yol durumu çocuğa müsaitken vücudumu bozamam diyip de çocuk yapmayan kadın bir irade örneğidir karşımda. cidden çok büyük bir hissi alt edip bu kararını uyguluyor demektir. saygı duymamak elde değil.
18.01.2021 · 44. sıra
dinazor yumurtasi
17.01.2021 00:07