3 yaşındaki çocuğa bu durumu nasıl izah edebilmişler dedirten olay.
ben 3 yaşındaki kızıma "senin baban değilim" desem "hayır babamsın" diyip ağlar, ben de onunla ağlarım.
21.03.2016 · 17. sıra
oylesine bi isim iste
08:55