Sık geçen başlıklar

çocuğunu araçta bırakarak kuaföre giden anne 1

ekşi'de gör
anne olacak vasıfta ve akılda değildir. daha hala gideli 10 dk olduğunun derdinde. la o arada çocuk arabada bir yere çarpar, ağzına birşey atar boğulur, kötü niyetli birine denk gelse camı patlatıp çocuğu kaçırabilir.

daha 1 sn gözünden ayırmaman gereken yaşta çocuğu kaderine bırakmışsın, savunduğun nokta daha 10 dk oldu oluyor. maalesef yasalarımızda bunun da bir cezası veya yaptırımı olmadığı için pişkince çocuğu alıp gidiyor.