Sık geçen başlıklar

çocuğum olsun istiyorum insanı 1

ekşi'de gör
kuzenimdir.

1.5 yıla yaklaşan evliliğinde almadığı hayvan kalmadı eğlenebilmek için. onlar bitti ''üremek istiyorum abiiiiiii'' diye geziyor ortalıkta. araştırmış bide aylık masrafı 500 lirayı geçmiyormuş diyor.

bu mantıkta iseniz yapmayın çocuk falan. hatta hiç çocuk falan yapmayın. ''bu dünyaya size kalsaydı gelmek ister miydiniz?'' sorusuna vereceğiniz cevaba göre düşünün derim.