ben de tasvip etmediğim için hanımı folyo ile sarıp öle denize götürüyorum.
bana kalsa çocuğu oldu artık yaşamasına bile gerek yok ama velet çok düşkün annesine, kıyamıyorum.
14.08.2016 · 7. sıra
rakirikirealdo
19:14