Sık geçen başlıklar

çoğu liselinin püfür püfür sigara içmesi 2

ekşi'de gör
bizim neslin çoğu da 14-15 yaşında başlamıştır.
yeni icat değil.
türkler eskiden beri leş gibi sigara içer.
italyanlar çok sigara içenlere "türk gibi sigara içiyor" derler.
ergenlikten kaynaklanmaktadır. zaten çoğu insan sigara içmeye o yaşlarda başlar; insan anca o yaşlarda sigaraya özenecek kadar salak oluyor zira.