"o çizmeyi, böyle saçma soruları ve dertleri olanların götüne sokmaktır." dese biri şimdi, hakaretten sorun yaşar.
varsa, bilinemeyecek amaçtır.
ayakları ıslanmasın diye giyiyor olabilir, sevdiğinden giyiyordur, saçmasapan insanları siklemediğinden, insan yerine bile koymak gerekmeyeceğini biliyordur da ondan giyiyordur, seksi buluyordur, eğlenceli ya da şık buluyordur da giyiyordur... giyiyordur da giyiyordur. bir amaca ihtiyaç duymuyordur. hiçbir durumda, bu saçma başlıkları burada görmek zorunda kalmaktan!!! daha uygunsuz ya da tuhaf değildir.
09.01.2024 · 48. sıra
hicbiribendegilimgorduklerinin
08.01.2024 09:31