Sık geçen başlıklar

çirkin erkeklerin güzel kızları elde etmesi 1

ekşi'de gör
çirkin demeyelim de yanında gezilen adamın, dişiden daha hoş görünmesi nahoş açıkçası. kısacası rol çalmamalı, güzellik, zariflik her zaman dişiye teslim edilmeli....
bu yüzden, er kişisi dişiden 2-3 puan geride olsun bir zahmet.

ayrıca bu coğrafyada yakışıklı erkeklerin tıpkı güzel kızlar gibi ebleh olma oranı daha yüksek oluyor.
hem yakışıklı , hem akıllı olursa zaten ivy league olup, aklı başında kadında doz aşımı yaratıyor.