çirkin demeyelim de yanında gezilen adamın, dişiden daha hoş görünmesi nahoş açıkçası. kısacası rol çalmamalı, güzellik, zariflik her zaman dişiye teslim edilmeli....
bu yüzden, er kişisi dişiden 2-3 puan geride olsun bir zahmet.
ayrıca bu coğrafyada yakışıklı erkeklerin tıpkı güzel kızlar gibi ebleh olma oranı daha yüksek oluyor.
hem yakışıklı , hem akıllı olursa zaten ivy league olup, aklı başında kadında doz aşımı yaratıyor.
05.01.2024 · 39. sıra
a modest proposal
04.01.2024 20:34 ~ 20:38